گسترش تبلیغات هوشمند
تبلیغات های هوشمند , مانند نوعی که در فیلم “minority-report” وجود دارد, در اواخر دهه 2020 رواج می یابد. وظیفه شناسایی افراد برای نوع تبلیغات از طریق چیپ هایی که در تلفن همراه یا کارت اعتباری های اشخاص وجود دارد و توسط میکرو سنسور هایی که در پوستر ها و رسانه های بیرونی جاسازی شده است ,انجام می شود.. سپس این تبلیغات براساس سلیقه یا سبک زندگی فرد , طراحی و اجرا می گردد.
دسته ای از پرتو های مافوق صوت نیز که حاوی پیام صوتی هستند تنها توسط یک فرد خاص شنیده می شود.این به این معنی است حتی در مکان های شلوغ نیز , آگهی شخصی و منحصر به یک فرد ساخته می شود.
دیدگاه خود را بیان کنید.